Lista från syster

Fick den i och för sig i ett mail, via facebook men om någon har lust att svara på frågorna så jag kan läsa det i din blogg sedan så blir jag glad men tvingar ingen.

 Då var det dax att fylla i årets frågeformulär!! Ok, så här ska du göra, och försök att inte vara lat och förstöra det roliga. Bara ge allt! Kopiera texten (inte vidarebefordra) hela detta mail i ett nytt mail som du kan skicka. Ändra alla svaren så att de stämmer för dig. Skicka det sedan till en hel hög av människor i din maillista, INKLUSIVE den person som skickade det till dig. Poängen är att du skall lära känna en massa små fakta om dina vänner. Det är roligt, och det är lätt!


1. VAD HETER DU?
Mikaela

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Ljudet av Jocke som bortstar tänderna och de ljud som datorn ger ifrån sig

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Tränade i C-hallen och sedan sov Sandra och Smulan över hos mig och Jocke, vi åt glass.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Surt godisband

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
SNÖ!

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Hamis

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Längd

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
ja såklart, min allra käraste syster

10. HUR MÅR DU IDAG?
Trött men såå lycklig

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
allt med persikosmak

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Har ingen, men söta drinkar I guess

13. FAVORITSPORT?
Cheerleading

14. HÅRFÄRG?
Svart

15. ÖGONFÄRG?
Mörkbruna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång, gäspar av soluppgångar

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Sandra 19

18. FAVORITMÅNAD?
Har ingen, gillar många månader

20. SENASTE FILMEN DU SÅG?
You only live twice, men såg inte hela

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Den dag jag stressar minst

22. FAVORITHOBBY?
CHEER

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Absolut inte, men det var länge sedan

24. FAVORITLÅT(ar)?
Welcome to the 60's från Hairspray

25. SOMMAR ELLER VINTER?
gillar båda, de e de som gör Sverige så bra (lånat från Syster)

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Så länge det är Jocke går båda bra

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Ja

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Eftersom jag inte skickar det till någon... Hoppas på Veronica och Hamis iaf

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Ingen aning

32. HUR BOR DU?
Sambo

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Litteraturlistorna från Universitetet och sedan om jag hinner Marian Keyes

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
som en miniliten orientalisk matta (likadan som syster)

35. FAVORITSPEL?
Zoo keeper och mario cart, fel av mig. Singstar såklart!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
tror inte det, får ont i huvudet av att försöka så jag vill inte pröva igen

38. ÄR DU ROMANTISK?
Ja det tror jag man kan säga, köpte choklad till älsk senast idag spontant för att jag visste att han skulle vara chokladsugen när han kom hem vid nio efter att ha pluggat hela dagen.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
JA, för just idag känns allting bra!

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
jag har inte skickat och ska inte heller

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Skolan på förmiddagen sedan vara med Hamis och sedan träning med älskade Mustangs

Kommentarer
Postat av: sandra

härmar simba; de e klart, jag e ju din enda syster;P

2007-11-15 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback