klick

Ringde jouren på S:t Göran för att fråga om alla otrevliga biverkningar och hur mycket medicin jag ska äta och blev utskälld... Eller vänta först fick jag ägna en halvtimme åt att ringa och ringa upp och försöka få fram vilket nummer jag skulle ringa, sen när de ringde upp var de sura för att det var så oklart med hur mycket medicin jag skulle äta sen blev receptionisten arg för att jag inte sagt på en gång att jag fått biverkningar, doktorn ringer upp dig, klick. Så jag väntade lite till, sen ringde receptionisten upp och sa (trevligt, så jag blev rädd) att min doktor ringer upp, jag försökte fråga om min medicin  men klick.
Till slut ringde min läkare upp och först började han prata om att jag skulle komma in akut nästa vecka för undersökningen, men sen när jag försökte fråga hur jag ska äta min medicin så sa han att jag skulle öka lite varteftersom så länge jag inte fick biverkningar (fast det är ju det jag fått nu :S) sen frågade han om det var okej, jag var så paff så jag sa ja. klick.
Sjukhus är konstiga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback