För idag är det Elisabeths namnsdag

Grattis mamma!
Grattis syster (som Heter Elisabeth i mellannamn)
Grattis alla andra som heter Elisabeth!

Ett trefaldigt grattis med andra ord, för mig själv behöver jag itne gratta (även om jag heter Elisabeth i tredjenamn)

Vaknade av att Jockes klocka ringde, ja fick panik tittade på min klocka och såg att den var kvart över fem!
Det var alltså en kvart kvar tills jag skulle gå upp och flera timmar innan Jocke..
Men då märker ja att Jocke vinglar upp och tar sin morgonrock och då säger han det, - sov vidare det är din namnsdag så du ska få frukost på sängen.
Tjugo minuter senare fick jag jättegod frukost med söderte, fil, mackor med pålägg och grönsaker och ljus på en bricka, så hann vi sitta och prata en stund innan jag gick och packade mina saker och nu skriver. 
Jag har världens bästa sambo!

Men nu ska jag iväg till skolan och undervisa om Jesus sista vecka!


Kommentarer
Postat av: ida-m

får ni välja vilken skola ni vill praktisera på? du borde praktiserat på min ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback