Måndag

Idag sov jag till efter nio men har ändå varit trött hela dagen idag känns det som. Efter att Jocke åkt till skolan efter att vi ätit god frukost och öppnat våra julkalendrar gick jag bort till datorn och började plugga och fixa fler jullåtar och även "Musses magiska jul" som var riktigt mysig sen bar det av till skolan, på bussen hamnade jag först brevid en gubbe som luktade kiss, sedan när han gick av och jag började andas med näsan igen kom nästa "luktgubbe" på och han stank snus, Jippi. Så där satt jag och försökte låta bli att andas i tjugo minuter medan jag läste om den reformerta kyrkan.

Efter skolan åkte jag till stadsbibliotektet och pluggade ett tag, fick även inspiration till Jockes första julklapp som jag gjort klart nu på kvällen och som har också fått se, en bra tradition vi har. Men iaf när jag kom hem diskade ja i typ en timma och gjorde god morotspasta till middag sedan kom älsk hem lagom tills det var klart.

Nu ska ja fortsätta plugga tills det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback