Jullov - vilken bluff

Nu är det dags att jag tar och ger upp, jag kan inte låtsas som att jag har jullov längre, nu är det dags att börja plugga. Ska jag vara helt ärlig har jag saknat det lite, ska bli mysigt att krya ihop i soffan och läsa från kyrka till wellbeeing. En härlig bok om kyrkohistoria, är lite rädd för mig själv men det är bara den blivande läraren inom mig som kommer till uttryck.

Fast först ska jag titta på juluppvisningen, tycker om våra tjejer, de nya rosetterna som blir pricken över i:t när jag fått fixa lite, de nya kjolarna och programmet efter träningen i tisdags, de nya gör ni så snyggt ME LIKE.
Ni andra får nöja er med några bilder från i lördags då hela stora härliga spirits var samlat.

10:36 Usch, det blev inte alls sådär.. Jag råkade gå och lägga mig igen och sen när jag gick upp tjugofem över tio var min tänka julklapp till mig själv redan slut (funderar på att gråta) har längtat och föreställt mig i den sen den kom upp på hm.se och nu är drömmen släckt.. Världens finaste klänning kommer aldrig bli min...

Kommentarer
Postat av: Tina

man ser vilka framsteg tjejerna har gjort, de är riktigt bra numera

2007-12-21 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback