Julklappsångest

Har haft jättesvårt att skriva önskelista i år, vet inte varför det känns bara som att jag inte vill önska mig massa onödiga saker har verkligen fastnat för den där reklamen om - Vad fick du i julklapp förra året?
Så det har tagit lite stopp..

Vet i alla fall att jag ska önska mig något från
www.kyssjohanna.se för det är en helt underbar sida, ska äntligen få chans att få mitt egna jordgubbshjärta har dreglat över dem sen i somras..
Vilken färg är jag dock inte helt överens med mig själv om än, men det lutar åt guld eller rosa, elller vit
mest guld eller vit men vad tycker du?
image109

Kommentarer
Postat av: joy

den rosa! fast vitt och guld passar ju till allt! dom är jättesöta :)

Postat av: ida

vit :)

2007-12-05 @ 16:25:41
URL: http://idowlicious.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ja det lutar verkligen åt de vita =)

2007-12-05 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback