Årets skörd = Alla julklappar

Äskling
Den fina jordgubbsklockan som är ett halsband

Mamma och Pappa
Skrivare + vita papper
böcker som blev till fotopapper, dvdskivor, skivomslagspapper och en sladd till skrivaren
Gilmore Girls S01
Ugly Betty S01
Ugly Betty bok på eng
Ugly Betty väggkalender 2008
Almanacka från personligalamacka.se 
The red apple parfymen från DKNY
Presentkort på HM á 1000
Massor av gröna och vita handdukar till mig och Jocke

Min allra käraste syster
Hello Kitty pyjamas
Kökshanddukar som kan bil presentkort till mig och Jocke

Mormor
500 i ett fint kuvert

Kusiner
Biopresentkort
polkagrisljusstake
prickig tomtebadmössa

Jockes familj del 1
Gråa vantar från Hillfiger( från Jockes mormor)
Fårskinstofflor flerfärgade (som jag kan ha på Ingarö)
+ saker som var till oss båda

Jockes familj del 2
Ett grönt siden handbroderat nattlinne
Sötvattenspärlearmband
+ saker som var till oss båda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina saker du fick, även dom du glömde ett halsband och en chokladkaka med salmiak i :P
Kramar!

Postat av: Jocke

Hej min älskling! Nu är det bara några timmar kvar tills jag åker utomlands och är borta några dar. Hoppas allt går bra för dej nu när du är ensam hemma. Ni kompisar till Mikaela kan väl ringa nån extra gång och titta till henne;) puss jocke

2008-01-04 @ 00:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback