Äntligen fredag!

image127
Lämnade in sex sidor dataskriven VFU-uppgift idag och sex sidor handskriven vfu-rapport. Känns så skönt att ha det avklarat, vi fick till roliga diskussioner idag också i min smågrupp men det roligaste var ändå en viss person som brukar komma sent men som slog personligt rekort med en timma och en kvarts försening, en del människor är helt otroliga!

Sedan hade jag sällskap med Elin en bit innan jag gick av och köpte julklapp till jockes mormor köpte två fina ljusgrejejer till oss också. Gick hem tog ut de sista från tvättstugan och slappnade bara av en stund innan jag åkte och klippte mig. Älskar verkligen att vara nyklippt, det är så skönt och är så glad att jag har en så bra frisör!

Bilder kommer, men nu ska jag gå ut i köket och göra klart min middag bestående av kyckling och pomfritt, sen ska jag ha på idolfinalen i bakgrunden medan jag skriver rent alla mina föreläsningsanteckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback